Zajímá vás, v čem se RUSCONA liší od ostatních? TADY jsou klíčové body.

Proč nemáme v ČR obchodní zástupce a obchody

Následující otázky dostáváme často: 1. Proč nemáte obchodní zástupce, 2. proč neotevíráte vlastní obchody a 3. proč nemůže zboží RUSCONA a GLAMORA prodávat nehtové studio? Všechny otázky bychom mohli smáznout jednou větou, ale myslíme si, že si zasloužíte podrobnější vysvětlení. Takže to vezmeme hezky postupně, otázku za otázkou, a to včetně širšího kontextu. 

Proč nemáme obchodní zástupce?

Obchodní zástupci, nebo prostě krátce obchoďáci patří k tradicím velkých síťových značek. Jejich účelem vždy bylo navazovat lokální kontakty a zkracovat cestu mezi značkou, jejím vedením, marketingem, obchodem a koncovými klienty. RUSCONA obchoďáky nemá. A má to následující důvody:

  1. RUSCONU od začátku stavíme jako značku maximálně otevřenou, s plochou manažerskou strukturou. To znamená, že odřezáváme zbytečné manažerské role a udržujeme si přímý kontakt s našimi spolupracovníky i zákazníky. Jinými slovy nepotřebujeme obchoďáka, aby nám zprostředkoval kontakt s vámi. Kontakt s vámi máme stoprocentně přímý od počátku. Dopíšete se nám přes email, dovoláte telefonem, můžete položit otázku ve FB skupině/komunitě a konečně jsme vám k dispozici osobně. Na otázky vám odpovídají vyškolení pracovníci a většinou také vedení značky a společnosti samotné. Zkrátka jsme vám vždy k dispozici, nasloucháme vám a reagujeme na vaše dotazy, přání. 
  2. Obchoďáci stojí spoustu peněz. Jejich odměna se sice váže na výkon, ale bychom dokázali udělat dostatečný výkon, který zaplatí dobrého obchoďáka, museli bychom výrazně nahoru s marží a cenami. To však nechceme. I když naše produkty mají TOP kvalitu, za kterou si tzv. prémiová konkurence účtuje o desítky procent vyšší ceny, držíme ceny na úrovni, kterou si můžete dovolit. I díky tomu, že nemáme obchoďáky nebo hromadu, často zbytečných, obchodů. 

 

Proč neotvíráme vlastní obchody? 

  1. Důvod, proč bezhlavě neotvíráme kamenný obchod za obchodem, jsou zase náklady. Vysoké náklady na provoz kamenného obchodu šetříme a investujeme do vývoje produktů, nižší marže a tedy i nižších cen, které dělají naše špičkové produkty dostupňějšími. Na druhé straně, v tomto případě víme, že fyzický kontakt s produktem má smysl. A tak rozvíjíme koncept shop-in-shopů a stavíme pro vás reprezentativní kontaktní a školící místa většinou vč. meziskladů.  
  2. Shop-in-Shop je naše cesta k tomu, jak vám dát možnost si fyzicky prohlédnout produkt v atraktivním prostředí a nemuset táhnout náklady na širokou síť obchodů s malou návštěvností. Ač vám totiž někdo může tvrdit opak, víme z vlastní zkušenosti, že kamenný obchod se musí živit hlavně vysokou marží. Návštěvnost specializovaných prodejen totiž zázrazně nijak nevyroste. Shop-in-Shop stojí na novém designovém konceptu brandovaných salonů, přičemž vybrané budou obsahovat také kontaktní a prodejní místo. 
  3. Reprezentativní školící centra a lokální sídla. Tak jako má RUSCONA moderní školící centrum a sídlo v Poltári, kde vznikla, bude mít od dubna 2019 moderní školící centrum, sídlo a mezi sklad ve Zlíně, v ČR, odkud se rozesílá do celého Česka nebo třeba i Rakouska. V tomto moderním a příjemném prostředí se vám dostane špičkové péče a můžete si prohlédnout a zakoupit celý sortiment RUSCONY, GLAMORY, STALEKSu nebo třeba MagPie třpytek. Místo průměrných 20 obchodů pro vás postavíme jedno pořádné sídlo a pár špičkových shop-in-shopů. 

 

Proč nehtová studia neprodávají RUSCONU či GLAMORU?

  1. Protože k tomu není žádný důvod, viz. odpovědi výše. Máme s vámi přímý kontakt a objednávku uděláte snadno online. Zboží dostanete do jednoho dne, takže nejde ani příliš o zkrácení ceny zboží k vám. Výhoda rychlejší cesty zboží ke klientovi se tedy prakticky vytrácí. 
  2. A zase, museli bychom změnit cenovou politiku a prodávat za vyšší ceny, abychom nabídli prodejci zajímavou marži. Místo toho držíme cenu na takové úrovni, aby pro vás byly RUSCONA či GLAMORA stále dostupné a kvalita byla nejvyšší možná. 
  3. Nový koncept shop-in-shopů se navíc kamenné prodejně přiblíží. Takových míst nebude mnoho, spíše naopak. Když už však vzniknou, bude to výjimečné, krásné místo, kde vám bude dobře a dostane se vám špičkových služeb. 

 

S láskou váš RUSCONA/GLAMORA tým ČR

Za All Day Digital s.r.o. Denisa Zezulková, COO